Teknisk service och support

Mobil orderhantering för serviceföretag med mobila tekniker och montörer

MOBIL DATAINSAMLING FÖR TEKNISK SERVICE OCH SUPPORT

Våra kunder använder Handyman för ett brett spektrum av tekniska serviceaktiviteter. Arbetsuppgifterna sträcker sig från inspektion av kransystem till reparation av skrivare och underhåll av medicinsk utrustning.

Även om uppgifterna ofta är olika, är utmaningarna oftast likartade:

  • Fakturor kan inte utfärdas i tid eftersom feedback från teknikern saknas eller är ofullständig om hans arbetstid.
  • Tilläggstjänster som faller utanför serviceavtalet kan inte faktureras eftersom de inte registreras separat (t.ex. mindre reparationer som utförs under underhåll).
  • Utvärderingar av de utförda operationerna är svåra eftersom feedback från tekniker inte finns tillgänglig i digital form eller är ofullständig.
  • En komplett servicehistorik för enskilda enheter eller kunder saknas.
  • En bra IT-lösning har implementerats för delar av tjänsten, men det saknas stöd för hela processen från maskinfilen till implementeringsplanering och serviceteknikernas mobila uppkoppling

Handyman har hjälpt hundratals tjänsteföretag att lösa dessa och liknande utmaningar snabbt, effektivt och med hög kvalitet.

Nöjda kunder om Handyman

"Med Handyman registreras alla order, vilket gör det lättare för oss att avgöra vilken servicetekniker som är rätt för jobbet, vilken utrustning som behövs osv. Detta ligger till grund för både orderhantering och förenklad fakturering."

Prova Handyman i praktiken. Få en demo.

Kontakta oss

Om du vill veta mer om Handyman Office kan du alltid kontakta oss - antingen via kontaktformuläret, via e-post eller via telefon. Vårt team står till din tjänst.

Telefon: +46 31- 776 58 10
E: info@gsgroup.se
[wpforms id="6836"]