Handyman Connect

Håll kontakten med dina kunder - även efter arbetstid

Handyman's kundportal är ett 24/7 kundserviceverktyg som gör kommunikationen med dina kunder enklare, snabbare och bättre.

Handyman Connect - behåll överblicken

Idag är det nödvändigt att förbättra effektiviteten på alla nivåer. Alla är upptagna. Därför är det viktigt att du själv kan hitta informationen när du behöver den.

Med Handyman’s kundportal kan du spara tid och pengar genom att låta dina kunder själva skapa och lägga beställningar. Handyman Connect ser till att all relevant orderinformation alltid är tillgänglig för dina kunder.

Fördelar för dig som leverantör

  • Ökad effektivitet
  • Gladare kunder leder till högre lojalitet
  • Alla projektdata på ett ställe
  • Du kan när som helst se vad är överenskommet och hålla ett öga på statusen för varje uppgift.
  • Fullständig historik över alla uppgifter/projekt

Fördelar för dina kunder

  • Dina kunder kan boka dina tjänster 24/7
  • Dina kunder behöver inte vänta på svar via telefon eller e-post
  • Dina kunder kan när som helst se vad som har överenskommits och följa statusen för sina uppgifter.
  • Tillgång till den fullständiga historiken för dina egna order

Funktioner och alternativ i kundportalen

  • Kunden kan enkelt och snabbt ladda upp foton och annan dokumentation om den aktuella uppgiften.
  • Möjlighet att profilera portalen med din egen logotyp
ipad_ipadair4_spacegrey_portrait.png

Kontakta oss

Vill du veta mer om Handyman? Vi ser fram emot att besvara dina frågor - via kontaktformuläret, e-post eller telefon.

Telefon: +46 31- 776 58 10
E: info@gsgroup.se
[wpforms id="6836"]

The future is IN SIGHT