Alla IT-tjänsteleverantörer som levererar tjänster på plats hos kunden känner till dessa problem: I slutet av månaden är medarbetarnas tidrapporter ofullständiga och de tillhandahållna tjänsterna kan inte faktureras. Det tar alldeles för lång tid för teknikern på plats att lösa ett skrivarproblem eftersom han saknar information om vad hans kollegor har gjort i tidigare jobb.
Företag som använder Handyman har inte dessa utmaningar: tack vare appen är registreringen av arbetstid alltid fullständig och uppdaterad. Servicehistoriken kan visas när som helst – ända ner till tidigare genomförda checklistor.
Erbjuder ni era kunder innovativa IT-lösningar? Med Handyman ligger du också helt i linje med den mobila affärstrenden.
Leverantörer av IT-tjänster uppskattar Handyman’s breda utbud av funktioner. Resursplaneringen gör det enkelt att schemalägga – särskilt för brådskande felsökningsuppdrag. Underhållsschemaläggaren genererar automatiskt arbetsorder för repetitiva uppgifter. Särskilt bland IT-tjänster används checklistefunktionen i stor utsträckning. Detta säkerställer att alla inställningar görs och dokumenteras korrekt. Inom IT-konsulttjänster används Handyman ofta för mobil tidrapportering och som en app för tidrapportering.
"Med Handyman registreras alla order, vilket gör det lättare för oss att avgöra vilken servicetekniker som är rätt för jobbet, vilken utrustning som behövs osv. Detta ligger till grund för både orderhantering och förenklad fakturering."
Asgeir Giskegjerde, produktionsleder, Bravida
Prova Handyman i praktiken. Få en demo.
GSG Handyman AB (Göteborg)
Järnbrotts Prästväg 2
421 32 Västra Frölunda
Telefon: +46 31- 776 58 10
E-Mail: info@gsgroup.se
© 2023 GSGroup
Dra nytta av den exklusiva 20% rabattkampanjen i vår Handyman-kampanj och starta den digitala framtiden för din servicehantering idag.