Priser för Handyman – Field Service Management gjort enkelt
Vi hjälper dig gärna med en offert som passar just din verksamhet och dina behov.
Small
Pris per användare
25
månad
-
Handyman Office / Mobile
-
Tidsregistrering
-
Materialregistrering
-
Checklistor
-
Dokument och fotodokumentation
Medium
Pris per användare
37,50
månad
-
Handyman Office / Mobile
-
Tidsregistrering
-
Materialregistrering
-
Checklistor
-
Dokument och fotodokumentation
-
Resursplanering
-
Servicehantering
-
ERP-integration (t.ex. Microsoft Business Central)
Enterprise
Pris: Efter överenskommelse-
Skräddarsydd lösning för större företag med särskilda krav.
Vad kostar en bra service management-lösning egentligen?
Det korta svaret: mindre än du tror.
Vi tar gärna fram en personlig offert – klicka bara på en av knapparna ovan.
Utifrån vår erfarenhet av hundratals projekt kan vi säga det tydligt: Handyman är en kostnadseffektiv och beprövad lösning för servicehantering.
För de flesta kunder lönar sig investeringen redan inom det första året.
Vill du se hur snabbt du kan få avkastning på din investering? Vi hjälper dig gärna med en ROI-beräkning och visar vilka besparingar, produktivitetsförbättringar och effektivitetsvinster du kan räkna med.