Serviceteknikerna eller installatörerna är ständigt upptagna med att utföra installations-, reparations- och underhållsuppdrag. Samtidigt måste montörerna alltid vara tillgängliga för att snabbt kunna utföra serviceuppdrag och de har ofta jour.
Handyman gör det möjligt att skapa och vidarebefordra serviceorder snabbt och i rätt tid. Dessutom hanteras dina underhållsorder så att du automatiskt blir påmind om underhållsavtal i tid. Handyman hjälper dig med lämpliga checklistor (idrifttagnings- och underhållsprotokoll) för dokumentation av alla orderaktiviteter.
Hundratals företag inom luftkonditionering och kylteknik samarbetar med Handyman, från HVAC-entreprenörer och komponenttillverkare till grossister och internationella serviceföretag. Och det av goda skäl: Handyman har många branschspecifika funktioner och förenklar hanteringen av arbetsorder avsevärt.
Anslutning till olika CAFM-system (Computer Added Facility Management System)
Djup integration är möjlig upp till överföringen av enskilda värden från checklistor.
Vår mobila programvara för hantering av fältservice, Handyman, används framgångsrikt av många företag inom kyl- och luftkonditioneringsbranschen. Våra kunder uppskattar särskilt det användarvänliga gränssnittet och den tillförlitliga driften av vår programvara. De sparar tid och ökar effektiviteten i sina arbetsprocesser. Låt oss också visa dig hur du kan dra nytta av fördelarna med Handyman. Kontakta oss om du vill veta mer om hur vi kan stödja ditt företag.
"Med Handyman registreras alla order, vilket gör det lättare för oss att avgöra vilken servicetekniker som är rätt för jobbet, vilken utrustning som behövs osv. Detta ligger till grund för både orderhantering och förenklad fakturering."
Asgeir Giskegjerde, produktionsleder Bravida
© 2023 GSGroup