Elektriker tillbringar större delen av sin arbetsdag utanför kontoret. Ofta tvingas de köra tillbaka till kontoret för att slutföra sina administrativa uppgifter, som att dokumentera arbete och tidrapportering.
Med Handyman kan dina elektriker hantera sina administrativa uppgifter ute på fältet. På så sätt kan de använda sin tid mer effektivt. Erfarenheter från ett stort antal kundprojekt visar att Handyman sparar så mycket tid att varje elektriker kan fakturera 1-2 timmar mer varje vecka.
Handyman förbättrar processen för insamling och behandling av data på elektrikerns webbplats och i din organisation. På så sätt kan nya order snabbt och enkelt skapas och tilldelas installatörer. Uppdaterad information om arbetsorder kan visas när som helst och faktiska order kan spåras.
Handyman skapades ursprungligen genom utvecklingen av mobila lösningar för elektriker. Denna bransch är än idag en av våra största kundgrupper. I Norge, där GSGroup har sitt huvudkontor, använder varannan elektriker Handyman.
Den typiska kunden använder alla Handyman-alternativ. Detta inkluderar registrering av arbetstid och nödvändiga material, användning av lagerfunktioner och reservdelsorder samt bearbetning av arbetsorder med hjälp av checklistor.
"Med Handyman registreras alla order, vilket gör det lättare för oss att avgöra vilken servicetekniker som är rätt för jobbet, vilken utrustning som behövs osv. Det ger förutsättningar för enklare orderhantering och förenklad fakturering."
Asgeir Giskegjerde, produktionsleder, Bravida
Prova Handyman i praktiken. Få en demo.
© 2023 GSGroup
Dra nytta av den exklusiva 20% rabattkampanjen i vår Handyman-kampanj och starta den digitala framtiden för din servicehantering idag.