Mobil orderhantering för Business NXT

Handyman ger dig snabb och professionell datafångst från tekniker på fältet. Med Handyman och Business NXT:s dubbelriktade integration för projekt och försäljningsorder får du en framtidsinriktad lösning som du kan växa med. Kontakta oss och låt Handyman ge din serviceverksamhet ett lyft.

Handyman är en mobil lösning som förenklar och effektiviserar

Handyman har blivit ett av de viktigaste verktygen för den moderna hantverkaren. Det ger dig en överblick över planerade händelser, låter dig lämna offerter på plats hos kunden, hålla koll på tid och material samt dokumentera med foton, checklistor och försäkran om överensstämmelse – allt via telefon, PC eller surfplatta. Handyman integrerat med Business NXT ger dig en sömlös digital kommunikation mellan de som sitter på kontoret och de som arbetar ute på fältet.

Snabb och enkel implementering

Handyman är integrerat med dubbelriktad kommunikation med Business NXT, för en daglig översikt över tid och materialförbrukning, samt kunder, leverantörer och annan viktig information.

Business NXT-integrationen stöder synkronisering av:

✓ Prosjekter✓ Produkter/Materiell
 ✓ Ordreregistreringer✓ Ansatte
 ✓ Rapporter✓ Avdelinger
 ✓ Kunder og kundekategorier✓ Ordrekategorier
 ✓ Leverandører✓ Aktiviteter

Business NXT har många konfigurationsalternativ och används på olika sätt beroende på hur man har valt att konfigurera systemet.

Handyman tar hänsyn till detta i integrationen så att det är enkelt att anpassa integrationen till de val som görs i Business NXT.

Handyman erbjuder ett brett utbud av funktioner för servicetekniker och alla dessa funktioner kan användas med Business NXT-integrationen.

Business NXT med tillägg för Field-Service

Business NXT lämpar sig för större företag och är ett avancerat affärssystem som är lätt att använda. Det är ett heltäckande och automatiserat system som även underlättar den manuella bokföringen, så att du kan arbeta med flera företag samtidigt – utan att hoppa mellan olika system. Business NXT är utformat för att hantera en stor volym transaktioner och ett stort antal användare och kunder. Tillsammans med Handyman’s integration får du en sömlös koppling mellan fältpersonalen och den centrala redovisningsavdelningen.

DSC08550_8bit.jpg

PROGRAMVARE FOR ADMINISTRASJON AV FELTSERVICE - FOR MOBIL OG KONTOR

Handyman är ett professionellt servicehanteringssystem som dagligen används av mer än 45.000 servicetekniker och installatörer i Danmark, Sverige, Norge och Tyskland. Handyman har ett brett utbud av funktioner som har utvecklats i samarbete med serviceföretag – från tidsregistrering till avancerad servicehantering. Handyman gör det enkelt och intuitivt för både kontorspersonal och mobila användare att hålla reda på uppgifter, timmar och materialförbrukning, avtal och fakturering.

HANDYMAN SERVICEPAKET

20% Off

Dra nytta av den exklusiva 20% rabattkampanjen i vår Handyman-kampanj och starta den digitala framtiden för din servicehantering idag.