Maskinteknik och väg- och vattenbyggnad

Mobil datainsamling för maskin- och anläggningsteknik

MOBIL DATAINSAMLING för maskin- och anläggningsteknik

Idag är maskin- och anläggningsteknik en mycket serviceinriktad bransch. Kundservice är en viktig faktor för att särskilja sig från konkurrenterna och står därför i fokus för alla tillverkare av maskiner och anläggningar. Förutom installation och reparation är underhåll av stora maskiner och system en viktig uppgift inom kundservice. Till exempel måste underhållshistoriken för det befintliga installerade inventariet också vara tillgänglig hela tiden så att sömlösa underhållsprocesser kan äga rum.

Vår erfarenhet av branschen

Idag är maskin- och anläggningsteknik en mycket serviceinriktad bransch. Kundservice är en viktig faktor för att särskilja sig från konkurrenterna och står därför i fokus för alla tillverkare av maskiner och anläggningar. Förutom installation och reparation är underhåll av stora maskiner och system en viktig uppgift inom kundservice. Till exempel bör underhållshistorik alltid finnas tillgänglig för det befintliga installerade lagret så att sömlösa underhållsprocesser kan löpa smidigt.

Handyman är en ledande leverantör av programvara för hantering av fältservice inom maskin- och anläggningsteknik och har många års erfarenhet och omfattande branschkunskap. Vår programvara är skräddarsydd för branschens specifika krav och utmaningar, så att företagen kan effektivisera sina processer och öka medarbetarnas produktivitet. Kunder från denna bransch värdesätter vår expertis och är mycket nöjda med fördelarna med att använda vår programvara.

Nöjda kunder om Handyman

"Med Handyman registreras alla order, vilket gör det lättare för oss att avgöra vilken servicetekniker som är rätt för jobbet, vilken utrustning som behövs osv. Detta ligger till grund för både orderhantering och förenklad fakturering."