Den mobila lösningen
för MS Dynamics Nav/Navision

Handyman tillhandahåller ett tillägg som gör det möjligt att kombinera NAV-system med handyman utan programmeringsarbete

Tillägget är en adapter för enkel integration

Tillägget exporterar alla nödvändiga masterdata (t.ex. kunder, serviceartiklar, material) från MS Dynamics NAV/Navision till Handyman. Dessutom utbyts arbetsorder med nödvändig information (t.ex. orderbeskrivning, kontaktpersoner, platsadress, serviceobjekt) mellan systemen. Detta innebär att teknikerns tidsregistrering och materialförbrukning skrivs direkt tillbaka till NAV-ordern. Det finns inget behov av att ange arbetsblad. Alla data är omedelbart tillgängliga för fakturering, kostnadsredovisning och löneutbetalningar. Handyman kan användas med ditt NAV-system direkt efter installationen. Anpassningar till dina specifika krav kan snabbt implementeras genom att konfigurera dem i Handyman. Gränssnittet är mycket flexibelt, så att även NAV:s branschlösningar och kundanpassade program kan anslutas till Handyman Mobile Service Management System.
pexels-lex-photography-1109543-scaled.jpg

Snabbt och enkelt genomförande

  • Alla NAV-ändringar som krävs för gränssnittet ingår i tillägget
  • Tillägget har klarat CfmD-certifieringstesterna för NAV 2017
  • Gränssnittet kan konfigureras med bara några få klick på separata sidor i NAV
  • Omfattning och djup av integrationen kan bestämmas av kunden
  • Handyman tillhandahåller fullständig dokumentation för användare och NAV-utvecklare
  • GSGroup har egen NAV-expertis och kan integrera din NAV-partner vid behov
  • Kort projekttid
  • Beprövad i många stora, medelstora och små projekt
  • Finns för äldre versioner av Navision och som ett Field Service Management-tillägg för Business Central

Utnyttja expertis av våra experter

Läs mer om hur du kan digitalisera dina kundserviceprocesser. Beställ ytterligare informationsmaterial här!

pexels-andrea-piacquadio-3760613-scaled.jpg