Handyman-tillägg för Microsoft 365 Business Central

KeyVisual_Business-Central_HM.png

Vi vill informera våra potentiella kunder som är intresserade av Handyman Extension för Microsoft Dynamics 365 Business Central om de senaste uppdateringarna. Dessa uppdateringar är utformade för att hjälpa dig att göra dina arbetsprocesser ännu mer effektiva:

Business Central Help är länkad till GSGroup Knowledge Base. Det innebär att du nu snabbt och enkelt kan hitta svar på dina frågor – eller specifikt utöka din kunskap om Handyman

Handyman Mobile-licensen tas nu automatiskt bort från användaren i Handyman när motsvarande resurs låses i Business Central. Det gör det enklare att hantera dina licenser och säkerställer att du alltid har en överblick.

Du kan nu styra om kundens signatur är obligatorisk eller inte för Handyman-order via serviceordertypen i Business Central. Detta gör att dina arbetsprocesser kan anpassas ännu mer målmedvetet till dina specifika krav.

Och slutligen har webbplatsen „Master Data & Settings“ genomgått en genomgripande översyn. Den har nu en tydligare struktur samt verktygstips för de enskilda inställningarna. På så sätt kan du ännu enklare konfigurera dina inställningar och optimera dina arbetsprocesser.

Om du är intresserad av dessa nya funktioner kan du testa Handyman Field-Service Management Extension för Microsoft Dynamics 365 Business Central Extension kostnadsfritt i MS Appsource.

Handyman-tillägg för Micorosoft Business Central 

Läs fler artiklar om detta ämne

Handyman Mobile Release 2.19

Ny uppdaterad lista ger bättre överblick i Handyman Den nya listan kombinerar orderlistan och ”Mina uppgifter”-listan. Detta ger dig en bättre överblick över alla dina

Läs mer "
Service Management

Då måste du betala mer för dina tjänster Vinn din nästa serviceupphandling och effektivisera din serviceverksamhet med Handyman Field Service Management Software Av Mathias Munk

Läs mer "