Är du medlem i Installatörsföretagen? Spara 20 procent på Handyman fältservice ​

Handyman ny leverantör hos IN Rabatt. Installatörsföretagen har tecknat ett nytt rabattavtal med GSG Handyman AB.

Handyman är en komplett mjukvarulösning för fältservicehantering som hjälper företag att effektivisera sina arbetsprocesser och spara tid. Med funktioner för mobila arbetsordrar, tidrapportering, lagerhantering och fakturering får du full kontroll över din verksamhet – direkt från mobilen, surfplattan eller datorn.  

Handyman används av över 50 000 tekniker och är ett beprövat verktyg för företag inom installation, service och underhåll. Systemet är skalbart och kan anpassas efter just ditt företags behov, oavsett om du driver ett litet eller stort företag.

Paket Standard

    • Moduler som ingår:
      1)Resursplanering och Lager.
    • Pris:
      • Handyman Office inkl. moduler ovan 1).
        Medlemspris: 279 SEK/MÅN
      • Handyman Mobile inkl. moduler ovan 1).
        Medlemspris: 239 SEK/MÅN
    • Projektkostnader: 5.000 SEK

Paket service

    • Moduler som ingår:
      2)Resursplanering, Lager, samt servicemodulen.
    • Pris:
      • Handyman Office inkl. moduler ovan 2).
        Medlemspris: 359 SEK/MÅN
      • Handyman Mobil inkl. moduler ovan 2).
        Medlemspris: 319 SEK/MÅN
    • Projektkostnader: 20.000 kronor

Service Management – ta kontroll över hela din serviceverksamhet

Med tillvalet Service Management erbjuder Handyman en omfattande funktion för planering och rapportering av serviceuppdrag. Det gör det enkelt att hantera serviceavtal och passar för tex. underhållsplanerings, förbestämda servicebesök etc.

Handyman Mobile – det mobila kontoret för tekniker på fältet

Handyman Mobile erbjuder ett brett utbud av funktioner för mobil tidrapportering. Systemet kan anpassas efter behov och det kan kompletteras med fullständig registrering av arbetstid för löneredovisning och orderregistrering för ett korrekt faktureringsunderlag av arbets- och materialåtgång till kunden.

 

Exklusivt medlemspris 

Som medlem i Installatörsföretagen får du nu tillgång till ett exklusivt erbjudande på Handyman. Det här är din chans att ta del av marknadsledande fältserviceteknologi till ett förmånligt pris – och samtidigt förenkla både planering och administration i din vardag.

Handyman office – ditt centrum för servicehantering

Applikationen Handyman Office är avsedd för servicechefer och kontorsanställda. Detta säkerställer en effektiv hantering av alla arbetsorder och uppgifter. Handyman Office ger dig en kontinuerligt uppdaterad översikt över din serviceorganisation. På så sätt kan du snabbt bearbeta öppna uppgifter, identifiera förbättringspotential, vidta riktade åtgärder och anpassa systemet efter dina behov.

Handyman Resursplaneringsmodul – med planeringstavla, kartläggning och ruttoptimering

Praktisk resursplanering hjälper samordnare av tjänsteföretag att planera snabbt och effektivt. Här kan olika filter användas för att snabbt hitta och schemalägga den lämpligaste – och närmaste – serviceteknikern och installatören för ett jobb. Den grafiska planeringstavlan möjliggör intuitiv användning och gör det enkelt att hålla reda på uppgifter.

Handyman Portal – alltid i kontakt med kunderna

Med Handyman’s kundportal kan du spara tid och pengar genom att låta dina kunder själva skapa och lägga beställningar. Handyman Connect kundportal ser till att all relevant orderinformation alltid är tillgänglig för dina kunder.

Läs mer

HANDYMAN SERVICEPAKET

20% Off

Dra nytta av den exklusiva 20% rabattkampanjen i vår Handyman-kampanj och starta den digitala framtiden för din servicehantering idag.