Handyman Mobile

LÄTTANVÄND ORDERHANTERINGSAPP FÖR MOBIL DATAINSAMLING OCH DIGITALA SERVICERAPPORTER

APP till SERVICETEKNIKER FÖR SMARTPHONES, SURFPLATTOR OCH BÄRBARA DATORER

Handyman Mobile är utformad för servicetekniker och installatörer som är på språng. Appen är så enkel att vem som helst kan använda den. Samtidigt är appen extremt kraftfull och har ett brett utbud av unika funktioner. Med en enkel konfiguration kan mobilappen ställas in på ett sådant sätt att dina tekniker bara ser de funktioner de verkligen behöver. Den mobila lösningen är en del av orderhanteringssystemet Handyman, som även omfattar Handyman Office och Handyman Resource Planner.

Så lätt att använda och ändå så många funktioner

  • Mobil tidrapportering
  • Skapa och kommentera bilder
  • Registrering av materialförbrukning
  • Kundspecifika checklistor
  • Lagerhantering
  • Förvaltning av tillgångar (serviceobjekt)
  • Digital delgivningsrapport med elektronisk signatur
  • 100% offline-funktionalitet med synkronisering
GS_Group_Handyman-25-scaled.jpg

MOBIL ORDERHANTERINGSAPP FÖR ANDROID, IOS OCH WINDOWS

Handyman Mobile kan enkelt installeras på teknikerns mobila enhet via den aktuella butiken. Handyman finns tillgänglig på alla plattformar.

Oavsett om du använder smartphones, surfplattor eller bärbara datorer får du en mängd fördelar med Handyman Mobile:

  • Intuitiv användarvänlighet
  • Mycket stort utbud av funktioner
  • Individuellt anpassningsbar via konfiguration
  • 100% offline-läge stöd
  • Kontinuerligt förfinad i över 20 år

DINA FÖRDELAR MED ATT ANVÄNDA DEN MOBILA LÖSNINGEN HANDYMAN

  • Ökad produktivitet
  • Minskad administration
  • Bättre kvalitet på tjänsterna
  • Snabb fakturering
  • Kortare svarstider
  • Bättre dokumentation
  • Automatisering av processer
pexels-andrea-piacquadio-789822-scaled.jpg

appen för din mobila orderhantering

Handyman Mobile är resultatet av mer än 20 års utveckling av programvara. Vi drivs ständigt av viljan att göra mobil programvara enkel att använda för servicetekniker och installatörer – samtidigt som vi erbjuder alla de funktioner som en modern, integrerad och automatiserad orderhanteringsprocess kräver. GSGroup kompromissar inte och använder alltid den bästa tekniken: Orderhanteringsprogrammet Handyman Mobile uppdateras fyra gånger under året för att erbjuda en optimal mobil lösning i den snabbt föränderliga världen av mobila programvaror för servicetekniker och montörer. Även komplexa processer som mobil orderregistrering, mobil lagerhantering eller beställning av reservdelar på den mobila enheten kan enkelt hanteras av servicetekniker och montörer med den mobila serviceappen.

 

Med sitt breda utbud av funktioner är Handyman Mobile en av de mest avancerade programvarorna för mobil personalhantering. Särskilt omfattande är möjligheterna till mobil tidrapportering för dina servicetekniker och montörer. Det finns olika krav på mobil tidrapportering: vissa kräver full tidrapportering för att registrera medarbetarnas tid per minut. För andra företag är det viktigare att registrera timmar på ett sådant sätt att de kan faktureras utan omarbetning. Ofta finns det också önskemål om att ta ut transporttid och körda kilometer direkt från servicefordonets GPS-spårning. Medan vissa företag låter varje montör registrera sin egen arbetstid, väljer andra att låta en arbetsledare registrera arbetstiden för alla anställda. Oavsett arbetsprocess är Handyman Mobile redo för alla dessa typer av mobil tidrapportering. Olika scenarier för mobil tidsregistrering kan aktiveras i serviceprogramvaran. Trots skillnaderna i de olika funktionerna för tidrapportering är det en sak som förblir densamma: den intuitiva användningen av Handyman Mobile-appen.

 

Inom logistiken sträcker sig funktionerna i orderhanteringsappen från enkel materialbokning, mobil lageröversikt och kontinuerlig hantering av servicefordonets lager till direktbeställning av nödvändiga delar i mobilappen. Here Handyman har många alternativ för skanning av streckkoder, QR-koder och NFC-taggar. Att skapa nya serviceorder på språng är en komplex process där många detaljer måste tas med i beräkningen. Handyman gör det enkelt att skapa mobila beställningar – även om serienummer, kundkontakter eller SLA:er behöver tas med i beräkningen.

 

Handyman kan också användas som en checklista-app: Med appen är det enkelt att fylla i checklistor, underhållsprotokoll eller mobila formulär. Med Handyman Office checklist-editor är det enkelt att skapa anpassade checklistor, rapporter och formulär. Handyman kan också skapa en komplett digital servicerapport till kunden – redo för kundens elektroniska signatur direkt på en smartphone, surfplatta eller bärbar dator.

 

Den mobila orderhanteringsappen, Handyman Mobile, finns tillgänglig för Android, iOS och Windows. Programvaran för mobila tjänster för Handyman körs lika stabilt på alla dessa enheter – med samma intuitiva utseende och känsla.

 

Handyman Mobile är en del av Handyman orderhanteringssystem. Det gör att du kan hantera dina serviceprocesser digitalt genom hela processen.

 

Dra nytta av erfarenheterna från andra serviceledare

Små, medelstora, stora och mycket stora tjänsteföretag har framgångsrikt använt Handyman i flera år. Vi frågade deras servicechefer om deras erfarenheter. Lär känna Handyman ur användarens perspektiv!

pexels-andrea-piacquadio-3760613-scaled.jpg

Kontakta oss

Vill du veta mer om Handyman Mobile? Eller vill du boka tid för en demonstration? Ta kontakt med oss! Det enklaste sättet är att fylla i kontaktformuläret. Du kan också kontakta oss via telefon eller e-post.

Telefon: +46 31- 776 58 10
E: info@gsgroup.se
[wpforms id="6836"]

The future is IN SIGHT